روغن صورت ارگانیک یا Organic Face Oil چیست و چرا باید روغنهای گیاهی برای پوست صورت استفاده کنیم

آیا پوست صورت ما به روغن صورت ارگانیک (Organic Face Oil) نیاز دارد؟

روغن صورت ارگانیک – پوست چرب به دلیل ترشح زیاد چربی معمولا نسبت به پوست‌های خشک و معمولی بیشتر در معرض آلودگی، جوش و آکنه قرار دارد. بنابراین روغن‌های گیاهی مورد استفاده در این نوع پوست با سایر پوست‌ها متفاوت است.

روغن صورت ارگانیک یا Organic Face Oil چیست
روغن صورت ارگانیک یا Organic Face Oil چیست

یکی از ویژگی های مهم روغن صورت ارگانیک کنترل چربی با روغن‌هایی که سموم و چربی پوست را کنترل می‌کنند به همراه پاکسازی از عوامل موثر در مراقبت از پوست های چرب است.

در واقع اینطور میتوان اشاره کرد که این روزها که آلودگی بسیار بسیار فراوانی در طول روز به واسطه زندگی در شهر های بزرگ و صنعتی به پوست ما نفوذ میکند، رویه مراقبت از پوست بدون استفاده از روغن یا روغن های گیاهی مناسب کامل نخواهد بود.

روغن صورت ارگانیک یا Organic Face Oil چیست
روغن صورت ارگانیک یا Organic Face Oil چیست

روغن های مخصوص صورت دارای مولکول های بسیار ریزی بوده که به راحتی به عمق پوست نفوذ می کنند و هیدراتاسیون خیلی خوبی را برای پوست به وجود می آورند. یک روغن صورت خوب و باکیفیت نقش بسیار موثری در حفظ و مراقبت از پوست ایفا میکند.

یکی دیگر از فواید روغن صورت این است که مانع کاهش رطوبت پوست می شود. هرچه رطوبت پوست کمتر باشد تولید چربی در پوست هم بیشتر می شود این مهم باعث چرب شدن بیشتر پوست شده و طبعا به مزاغ اکثر افراد خوش نخواهد آمد.

روغن صورت ارگانیک یا Organic Face Oil چیست 2

منبع : ایران کازمد