جنجال امروز مجلس بر سر واکسن کرونا

جنجال امروز مجلس بر سر واکسن کرونا


اخبار ایران کازمد - سالم‌خبر: پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت درباره عملکرد رئیس جمهوری سابق در ستاد مقابله با کرونا، نماینده خمینی‌شهر تذکری درباره واکسیناسیون مطرح کرد که موجب ایجاد تشنج برای دقایقی در مجلس شد.

محمدتقی نقدعلی در تذکری از عدم برگزاری جلسه ای از سوی وزیر بهداشت با نمایندگان اعلام کرد: بسیاری از بچه‌های حزب‌اللهی، متدین و ولایی ما سوالات زیادی درباره واکسن دارند آنها ضد ولایت فقیه نبوده و مخالف واکسن نیستند اما سوالاتی دارند که باید به آنها پاسخ داده شود این طور نشود که چهار روز دیگر ما در مجلس گزارشی از عملکرد ستاد کرونا در دولت فعلی بدهیم.

نقدعلی از رئیس مجلس خواست که شأن مجلس شورای اسلامی را رعایت کرده و جلسه‌ای با امضاء‌کنندگان این نامه با وزیر بهداشت برگزار شود تا حداقل ما نمایندگان بتوانیم جواب سوالات بچه‌های حزب‌اللهی را بدهیم آنها در حالت گنگی و بی‌خبری هستند.

پس از آن کریمی قدوسی به نقدعلی گفت که زدن واکسن کرونا موضوعی است که به تایید مقام معظم رهبری رسیده همه باید واکسن بزنند لذا زدن حرفی غیر از این از پشت تریبون مجلس شورای اسلامی درست نیست.

همین صحبت‌های کریمی قدوسی تبدیل به بگو و مگویی بین نقدعلی و قدوسی شد آنها برای لحظاتی صدایشان را بلند کرده و با صدای بلند سعی در اقناع یکدیگر می‌کردند تا جایی که نقدعلی گفت که حرف من واکسن نزدن نیست بلکه باید مردم را اقناع کرد.
در نهایت با جمع شدن تعدادی از نمایندگان این غائله ختم شد.
 
برچسب‌ها:

جنجال امروز مجلس بر سر واکسن کرونا

به اشتراک بگذارید: