دانشجویان واکسن‌نزده را به دانشگاه راه نمی‌دهیم

دانشجویان واکسن‌نزده را به دانشگاه راه نمی‌دهیم


اخبار ایران کازمد - سالم‌خبر: رئیس دانشگاه تهران گفت: آماده پذیرش حضوری دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی از نیمسال دوم هستیم و  از ورود دانشجویانی که هیچ مرحله از واکسن را دریافت نکرده اند به خوابگاه‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.


سید محمد مقیمی در یک نشست خبری خود همچنین افزود: پس از صدور مجوز بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه‌ها، دانشگاه‌های استان تهران محدودیت های خود را در این زمینه اعلام و تأکید کردند نمی‌توانند یک باره پذیرای حضور تمامی دانشجویان در دانشگاه باشند. در نتیجه تصمیمات ما در خصوص نحوه آموزش این مراکز با توجه به شرایط و محدودیت های این دانشگاه ها اتخاذ شد و در مصوبه سومین جلسه استانی آموزش عالی تأکید کردیم که آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی این مراکز از بهمن ماه باید به صورت حضوری آغاز شود و در صورت پایداری وضعیت از نظر شیوع کروناویروس آموزش های دانشجویان کارشناسی نیز به صورت تدریجی حضوری ادامه پیدا کند. در واقع این دانشگاه ها باید آموزش حضوری دانشجویان را مد نظر قرار بدهند و در این راستا برنامه ریزی کنند.

رئیس دانشگاه تهران در خصوص برنامه این دانشگاه برای بازگشایی آموزش حضوری و حضور دانشجویان مقاطع مختلف در دانشگاه نیز گفت: این دانشگاه پس از دستور رئیس جمهوری مبنی بر بازگشایی حضوری مراکز آموزشی، تلاش هایی را در این زمینه انجام داد. ابتدا اینکه امکانات دانشگاه برای بازگشت حضوری دانشجویان در نشست های مختلف دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و ما نیز ستادی در این زمینه تشکیل دادیم و هم راستا با آن بازدیدهایی نیز از خوابگاه های دانشگاه انجام دادیم و پس از برگزاری جلساتی با سازمان برنامه و بودجه به جمع بندی هایی در خصوص نحوه آموزش دانشجویان از نیمسال پیش رو رسیدیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان تمامی مقاطع دانشگاه تهران می توانند به صورت حضوری در کلاس درس حاضر باشند، گفت: ما همزمان با آموزش حضوری، امکان دریافت آموزش مجازی را نیز برای دانشجویانی که به هر دلیلی مایل به حضور در دانشگاه ها  نیستند، فراهم کردیم تا کلاس های خود را مجازی پیگیری کنند.
 
برچسب‌ها:

دانشجویان واکسن نزده را دانشگاه راه نمی دهیم

به اشتراک بگذارید: