سندیکای داروهای انسانی، «آتش به اختیار» عمل کند

سندیکای داروهای انسانی، «آتش به اختیار» عمل کند


اخبار ایران کازمد - سالم‌خبر: یک عضو هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: آقای رییسی، ما نه اپوزیسیون هستیم، نه می‌خواهیم خلاف نظام حرکت کنیم، بلکه دلسوز نظام هستیم و می‌خواهیم شجره‌ای که ۴۰ سال به دست بچه‌های ایران و با خون دل رشد کرده، یک شبه نابود نشود. می‌خواهیم خود را از زیر آوار بیرون بکشیم.

محمدرضا زرگرزاده در نشست بررسی مشکلات صنایع دارویی کشور، افزود: تولیدکنندگان زیر آوار گرانی و مصرف‌کنندگان زیر آوار نبود دارو در حال مرگ هستند. آقای رییسی! مردم از کمبود دارو زجر می‌کشند. صنعت دارو زیرساخت سایبری ندارد، اگر داشت مانند فولاد خوزستان زیرساخت‌ سایبری آن را می‌زدند. حالا که صهیونیست‌ها نمی‌توانند این کار را انجام دهند اتفاقاتی در جریان است که رییس‌جمهور، معاون اول، وزیر بهداشت و سازمان غذا و دارو می‌گویند «بله» و شب می‌گویند «نه». بنابراین ما روبروی نظام یا دولت نیستیم بلکه پشت سازمان غذا و دارو می‌خواهیم از سلامتی مردم دفاع کنیم.

عضو هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروی انسانی ایران ادامه داد: با ریاست جمهوری نتیجه نخواهد داشت چراکه عین این کلمات را شنیدند و تایید کردند اما نتیجه‌ای نداشته است. ما باید درخواست خود را یک مرحله بالاتر ببریم. بزرگان می‌گویند مشکلات از بستری که ایجاد می‌شود قابل حل نیست. ما باید مستقیما به سراغ دفتر مقام معظم رهبری برویم و در این مورد برای رسیدگی به حال مردم نظام بخواهیم و پیشنهاد آتش به اختیار شدن سندیکا را بدهیم. سندیکا قیمت‌گذاری و اعلام کند.

وی همچنین افزود: بهتر است شرکت‌ها یک میثاق‌نامه امضا کنند تا بر اساس آن قیمت‌ها مشخص شود. مطابق این میثاق‌نامه شرکت‌ها اعلام کنند که بدون ذره‌ای خدشه و اعتراض پشت سندیکا هستند. پیشنهاد دیگر من این است که یکی به نعل و یکی به میخ نزنیم. بهتر است دوستان برای ریالی بیشتری، وضعیتی را که می‌دانیم خوب نیست، خیلی خوب نشان ندهند. متاسفانه این اتفاق خوبی نیست که در مجامع می‌افتد. چند ریزه‌خوار که می‌خواهند از چند شرکت ترکیه‌ای دارو وارد کنند و تولید داخل هم تعطیل شود چنین کاری می‌کنند. حالا اگر یک تامین‌کننده ۹۷ درصدی را مطابق حرف اینها زمین بزنند چگونه دارو تامین خواهد شد؟
 
برچسب‌ها:

سندیکای داروهای انسانی آتش اختیار عمل کند

به اشتراک بگذارید: