داروی بیماران خاص در نوروز تامین می شود

داروی بیماران خاص در نوروز تامین می شود


اخبار ایران کازمد - سالم خبر: رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت درباره وضعیت دارو و درمان بیماران خاص در نوروز گفت:برای نوروز به بیماران توصیه شده که داروهای مورد نیاز خود را از مراکز مبدأ دریافت کنند.

به گزارش سالم خبر از وبدا، امیرحسام علیرضایی رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت درباره فعالیت مراکز دیالیز و مراکز درمانی بیماران تالاسمی در تعطیلات نوروزی اظهارکرد: هم‌چنین طی مکاتبه‌ای با کل دانشگاه‌های علوم پزشکی، مقرر شده در صورت مراجعه بیماران خاص و نیاز به خدمات اورژانس، ارائه خدمت انجام شده و کمک‌های لازم ارائه شود.

وی افزود: به استان‌های پر سفر شامل تهران، گیلان، مازندران، اهواز، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز سهمیه دارویی بیشتری برای بیماران خاص داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت گفت: در صورت مشخص‌شدن مقصد بیماران، قبل از سفر اطلاعات مربوط به مراکز دیالیز ارسال شده و بیماران از دانشگاه مبدأ معرفی‌نامه دریافت می‌کنند تا در مقصد مشکلی نداشته باشند.

علیرضایی گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آمادگی کامل دارند تا در صورت مراجعه این بیماران و نیاز به همودیالیز، و هم‌چنین مراکز اورژانس برای ارائه خدمات دندانپزشکی اورژانسی خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهند.
برچسب‌ها:

داروی بیماران خاص نوروز تامین شود

به اشتراک بگذارید: