پسر بیماری که به جای دارو، قلب پدرش را بلعید

پسر بیماری که به جای دارو، قلب پدرش را بلعید


اخبار ایران کازمد - سالم‌خبر: در پی حادثه‌‌ای هولناک در مشهد و اقدام به قتل یک مرد 39 ساله‌ که پدر خود را به قتل رسانده و قلب او را از سینه بیرون کشیده و بلعیده بود یک روزنامه‌نگار آگاه و پیش‌کسوت حوادث در خراسان اظهار داشت: متاسفانه در سال گذشته چند مورد جنایت و پدرکشی در مشهد رخ داد که بررسی‌های مقدماتی آن نشان می داد عامل جنایت دچار تالمات روحی و روانی بوده است اما به دلیل هزینه های سرسام آور و سنگین داروهای اعصاب و روان که بسیاری هم تحت پوشش خدمات بیمه ای قرار ندارند، مردم نمی توانند بیماران روانی را در مراکز درمانی بستری کنند.

وی درباره عوارض وحشتناک رها شدن بیماران روانی در شهرها همچنین ادامه داد: از سویی مراکز درمانی نیز رغبتی به نگهداری از این گونه بیماران ندارند چرا که پرداخت هزینه های بستری در توان قشر ضعیف و حتی متوسط جامعه نیست به همین دلیل مردم سعی می کنند این گونه بیماران را در منزل نگهداری کنند که در نهایت با چنین فجایع جبران ناپذیری مواجه می‌شویم.

سجادپور افزود: باید نمایندگان مجلس و دولتمردان در این زمینه چاره ای اساسی بیندیشند چرا که وقوع این گونه حوادث تلخ قلوب مردم را به شدت آزار می دهد. در حالی که با اختصاص بودجه ای به مراکز درمانی یا بیمه های اجتماعی به راحتی می‌توان از این گونه حوادث دلخراش پیشگیری کرد.
 
برچسب‌ها:

پسر بیماری جای دارو قلب پدرش را بلعید

به اشتراک بگذارید: